Min hantverksblogg

Min hantverksblogg

söndag 6 november 2011

Tiden springer iväg

Redan November månad! Tiden bara försvinner vill hinna med så mycket tex som att skriva här.vad har hänt sen sist,det mest glädjande är att Janne blivit något bättre efter att ha börjat med ny medisin i början av oktober,han går nu varje dag vår favoritrunda ca 2 km,(jag går den rundan varje morgon så fort det börjar ljusna) men för Janne var det otänkbart för bara en månad sen.Jag fick ta i på skarpen för att få iväg honom till läkaren,jag hade Googlat på kol och sett att det fanns en ny medisin,nu fick han inte den för läkaren tyckte att det var för tidigt att börja med den men den han fick verkar ju funka.Någon bot finns ju inte  det går bara neråt man kan bara lindra besvären.
Jag har fullt upp med att färdigställa lite av mitt hantverk för nu drar ju julmässorna igång,dessutom har jag försökt göra lite trädgårdsarbete vill ju inte ha allt till våren.
Passat barnbarnen har jag ju också gjort någon dag och nästa vecka är fulltecknad,måndag bilbesiktning i Åseda på fm Boule på em.Tisdag styrelsemöte i Älghult.Onsdag är ett oskrivet blad men det dyker säkert upp något.Torsdag ingen rolig dag Begravning i Ljungby för min käre svåger Gunnar.Tänkte just på att sist jag träffade min bror o svägerska mf i släkten var i  Januari när vår svåger Åke begravdes i Alvesta,det är ju sorgligt hoppas vi kan traffas på roligare ställen under året som kommer
Veckan avslutas med julmarknad i Ösjöbol,
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar